Membrilor Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România li se recunoaște experiența profesională dobândită în afara țării.

Documente necesare:

  1. Dovada înregistrării la organizația de reglementare profesională din țara respectivă;
  2. Dovezi ale exercitării profesiei: adeverință sau contract de muncă;
  3. Dovezi că nu au existat abateri de la etica și deontologia profesională, precum și că nu au fost dispuse sancțiuni.

Documentele vor fi traduse și legalizate la notariat, apoi trimise, pe e-mail, la [email protected], iar depunerea și ridicarea actelor se face la Departamentul Juridic, pe bază de programare.

Date de contact:
E-mail: [email protected]
Telefon: 0743 160 368

Citește Hotărârea nr.25 din 14.09.2017 pentru aprobarea măsurilor întreprinse în vederea autorizării asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali care au exercitat profesia în străinătate (format .PDF)