Eliberarea avizului anual – 2025

În data de 01.10.2024, O.A.M.G.M.A.M.R. Filiala Vaslui începe procedura de eliberare a avizului pentru anul 2025, după cum urmează:

Precizări:

Documente necesare pentru obținerea avizului anual 2025:

  1. Cererea TIP (conform modelului anexat) – Modelul de cerere este același pentru toate formele de exercitare a profesiei.
  2. Copia Asigurării de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională valabilă până la data de 31 decembrie 2025. Conform Hotărârii OAMGMAMR nr. 20/30.08.2023, toți Asistenții medicali (indiferent de secție) care își exercită profesia în unități sanitare cu paturi, centre și unități de primire urgențe, servicii de ambulanță – vor încheia asigurarea de răspundere civilă la o valoare minimă a riscului asigurat de 10.000 euro. Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia în unități de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare – vor încheia asigurarea de răspundere civilă la o valoare minimă a riscului asigurat de 4.000 euro. Asistenții de farmacie – vor încheia asigurarea de răspundere civilă la o valoare minimă a riscului asigurat de 2.000 euro. Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia în regim independent, în calitate de persoană fizică independentă sau de titulari de cabinete de practică independentă, vor achita asigurări de răspundere civilă profesională la o valoare minimă a riscului asigurat de 20.000 euro. Nu vom prelua dosare cu asigurările incomplete pentru anul 2025!
  3. Certificatul de membru în original
  4. 30 de credite EMC pentru întreg anul 2024 pentru cei care au exercitat profesia mai mult de 6 luni în anul 2024.
  5. Copia cărții de identitate – numai pentru asistenții medicali la care au intervenit modificări în anul 2024.
  6. Extras REVISAL (Raportul per salariat) semnat, datat de către angajator, termen de valabilitate 10 zile de la data emiterii pentru calculul cotizației (cu excepția salariaților cărora li se oprește cotizația pe statul de plată și este virată prin OP de către angajator).
  7. Copia Certificatului de înregistrare fiscală (dacă este cazul – pentru titularii cabinetelor de practică independentă sau prestatori de servicii medicale).
  8. Certificatul medical tip A5 (eliberat de Ambulatoriile de specialitate – cu aviz de la medicina internă și psihiatrie) numai pentru asistenții medicali pensionari și pentru cei care exercită profesia după 65 de ani.
  9. Dovada achitării cotizației de membru integral pe anul 2025 – pentru toți asistenții medicali cărora angajatorul NU LE REȚINE LUNAR COTIZAȚIA PE STATUL DE PLATĂ (modul de calcul este: 1% din salariul de încadrare x 12 luni/an). Cotizația poate fi achitată cu cardul la sediul filialei sau cu ordin de plată în contul RO75 RNCB 0259 0284 5538 0001 – B.C.R VASLUI CUI 15569943

Documente tipizate:

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic, de luni până joi între orele 11:00 – 15:00, la unul dintre următoarele numere de telefon: 0235.322.733 / 0743.160.368.